Графік особистого прийому громадян адміністрацією закладу

ЄВЧИНА Олена Юріївна

директор щосереди 14.00-16.00

МОРДВІНА Інна Сергіївна

вихователь-методист щосереди 9.00-12.00

ОЦИК Любов Антонівна

практичний психолог щовівторка 12.00-14.00

КОЦЮБЕНКО Ірина Петрівна

сестра медична старша щочетверга 13.00-14.45

Увага! Важлива інформація! Управління освіти Первомайської міської ради повідомляє про "Телефон довіри", що діє для звернень батьків та громадськості з питань виконання Закону України "Про освіту":

(05161) 42516, (05161) 55644

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік

Робота зі зверненнями громадян у закладі дошкільної освіти проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказами по закладу дошкільної освіти.
Протягом 2023 року проводилася робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом особистого прийому громадян, інформування і роз’яснення напрямків діяльності закладу освіти. Двічі на рік проводиться аналіз звернень громадян на нарадах при директорові та виробничих нарадах, здійснюються заходи щодо виявлення проблемних питань громадян з метою упередження надходження повторних звернень. Терміни розгляду звернень громадян не порушуються.
В цілому у закладі дошкільної освіти організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
За 2023 рік керівником закладу проведено 31 особистий прийом громадян.
На сьогодні мешканці мають можливість звернутись до дошкільного закладу не лише в традиційний спосіб (під час особистого прийому або направивши листа), а й за допомогою сучасних засобів комунікацій (звернення з використанням телефонного зв’язку або мережі Інтернет). Це стало особливо актуальним під час карантинних заходів, воєнного стану, що передбачали в тому числі і припинення ведення особистих прийомів.

Вирішено позитивно – 30; з них надано письмове роз’яснення – 3.1 звернення (щодо зарахування дитини без необхідних документів) залишається не вирішеним.
Серед загальної кількості звернень складають: 14 звернень – зарахування дітей до закладу; 3 звернення – влаштування на роботу; 2 звернення – надання довідок (про відвідування дитиною закладу та про роботу в закладі працівника), 8 звернень – реєстрування в системі ІСО, 4 звернення – про відрахування вихованців із закладу.
Діє система контролю за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян. Всім педагогічним працівникам закладу надаються консультації та рекомендації щодо удосконалення роботи по якісному та своєчасному опрацюванню звернень батьків згідно з вимог чинного законодавства. Фактів порушення вимог законодавства при роботі зі зверненнями громадян в закладі дошкільної освіти не було.На веб-сайті закладу у розділі «Звернення громадян» розміщено графік особистого прийому громадян керівництвом закладу, узагальнені матеріали про організацію роботи зі зверненнями громадян, роз’яснення з актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях, номери телефонів, за якими можна звернутися для отримання консультації та попереднього запису, форми та зразки оформлення звернення.
Протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників закладу дошкільної освіти, з пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи закладу не надходило.

Шановні громадяни!
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете звернутись до нашого закладу в письмовій або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами та скаргами.

Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають.

Зразок заяви

Директору ЗДО № 12 «Струмочок»
Олені ЄВЧИНІЙ
Прізвище, ім'я, по батькові (заявника)
Домашня адреса, телефон
Статус ( пенсіонер, інвалід війни,
безробітний, багатодітна сім'я тощо)

Заява ( скарга, пропозиція – вказати один із видів звернення)


Чітко викласти зміст порушеного питання. Викласти своє прохання чи рекомендацію. У разі звернення у зв’язку з порушенням Ваших прав, обов’язково вкажіть яким працівником ( ПІБ, посада) ЗДО № 12 «Струмочок» було вчинено правопорушення.

Для повного та об'єктивного вирішення питанння рекомендується додати до звернення копії відповідних документів, у разі їх наявності.

Додатки:

Дата Підпис

Кiлькiсть переглядiв: 170